ny blogg!!!

Hej på er! Efter en totalt ojämn uppdatering och massa strul med designen den senaste tiden så blev jag så jäkla less. Jag hatar när man inte får till det som man vill och istället för att fortsätta strula ännu mer så bestämde jag mig för att göra en nystart.
Jag har därför gjort en helt ny blogg, ni hittar mig nu på hannathe.devote.se
Jag har haft den här bloggen i typ2,5 år nu så jag kommer inte att ta bort den utan den kommer ligga kvar, mest för att jag kan tycka att det är roligt att titta tillbaks på gamla minnen (det är det roligaste med att ha en blogg) men den här bloggen har skrivits under en fas i livet efter studenten när jag har rest omkring lite hit och dit och bott och jobbat i norge osv
Det passar ju som ganska bra med ett byta nu då jag går in i en ny fas i livet (gud vad djup jag lät där haha) men jag menar såklart studentlivet:)

ha det bra


Kommentarer
Postat av: elin

åh min älskade hanna!!! jag saknar dig såååå mkt!!!!

du är så VACKER :D

vi måste skypa, vi är verkligen sämst! usch pinsamt jhu!!!! hur är s-vall? gud så mycket jag vill veta om allt och alla whopwhop!!!



du kommer väl vara hemma i jul...dum fråga kanske hehe...



jag älskar dig för ALLTID!

2010-09-08 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0