maybe I should just roll the dice

Har tagit en morgonpromenad och rensat tankarna. Ibland känns det bara som om man skulle vilja att någon talade om vart man hör hemma. berättade vad det är meningen att man ska göra?
Det känns ju nämligen olika hela tiden. När ska man hitta sig själv på riktigt? kommer man någonsin göra det?
Jag skulle egentligen bara vilja slumpa ett land jag vill åka till, packa ett handbagage och boka en enkelbiljett och sen dra på obestämd tid. Bara ta dagen som den kommer och göra det som faller en in och se vart det leder.
vore inte det häftigt? Kanske jag ska göra det.




Nu ska jag fortsätta att plugga för sen blir det in en sväng på norra och leka med ungarna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0