sommar sommar och sol

Det var varit riktigt fint väder i helgen, sol när man vaknar och sol när man somnar. Precis som det ska vara!
Nu i helgen insåg jag verkligen att sommaren som jag har väntat på så länge nu äntligen är på G.
Blåsippor och alla möjliga blommor börjar titta fram och i söndags fick jag ett oväntat besök av en igelkott som höll på titta in i huset.

I fredags fyllde Christian år så då var det fest, tyvärr hade jag inte med mig kameran så inga bilder blev det. Riktigt roligt var det även fast den där bålen med okänt innehåll gör vissa delar av kvällen lite suddig, det blev en helkväll med killarna eftersom mina kära tjejer övergivit mig för tillfället men det är alltid lika roligt att umgås med dem, dock var petter och bosse så brun efter bali att man helst ville undvika att sitta bredvid hehe.
C fick iaf en grill av mig, adam, johan och douglas så nu hoppas jag att det blir mycket grillning och parkhäng i vår och sommar:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0