fotboll

Igår var jag och Pär och såg derbyt mellan ope-ifk på jämtkraft arena, det var blåsigt och kallt och ifk vann med 2-1. Det var längesen jag var och såg en fotbollsmatch här i länet, jag ska börja med det nu i sommar hade jag tänkt.
Under hela högstadiet och även gymnasiet så kretsade livet kring fotbollen. Om man inte tränade eller spelade själv så var man och tittade på fotboll. Jag har alltid älskat att titta på fotboll men det har inte blivit av när jag inte varit hemma på ett bra tag.
Men nu i sommar ska jag se en massa matcher. Öfk såklart men bortsätt från öfk så tycker jag att det är betydligt intressantare på damsidan i det här länet. Ska försöka se så många matcher som möjligt med Ödff, Frösön och Ope.
Imorn spelar Öfk mot Häcken på jämtkraft arena i svenska cupen, det blir kul!


bild från op.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0