17 maj

Det dåliga bloggandet skylls återigen på att internet inte funkar, vilket är skitstörigt!
Det har varit superfint väder i helgen, från att det var kallt och grått på fredagen så slog det om och både lördag och söndag var det riktig sommarvärme. 20+ båda dagarna. Ida ha varit hemma från Oslo och hälsat på så jag har fått umgåtts med henne igen. Ska åka och hälsa på i Oslo nån gång i sommar.

På tal om Oslo så är det ju 17 maj idag,
norges nationaldag. Jag skulle gärna spola tillbaka tiden ett år till den här dagen i Oslo förra året.
Strålande sol, blå himmel och glada människor i folkdräkter överallt. Det var parader och musik och det gick knappt att ta sig fram på gatorna men eftet att ha gått till wayne´s och köpt oss några scones tog vi oss tillslut till slottsparken där vi lade oss på en gräsplätt och solade.
Alla var lite slitna från gårdagskvällen, den 16 maj förra året som för övrigt var en av de roligaste utgångarna jag någonsin haft, vi kom hem när vissa redan börjat gå till jobbet hehe.

förra året i slottsparken





Jag har köpt en ny bikini, jag älskar färgen den kommer bli skitsnygg till en solbränd kropp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0