sometimes things just happens

Åh jag får så dåligt samvete när jag ser hur många av er som varit inne här varje dag trots att jag inte uppdaterat på så länge, men jag blir lite glad också, att ni inte försvunnit helt för jag kommer igång igen, så fort internet är fixat!
Det har hänt mycket roligt de senaste 2 veckorna. Två fantastiskt roliga lördagskvällar på marité med underbara vänner, grym musik och massa mer.
I förrgår åkte jag Frida och Cissi ut till min stuga och lagade mat och myste och drog ut på sjön och rodde lite.





Floyd bestämde sig för att ta en simtur också...


Jag har tagit fram det mesta
och tänkte försöka packa klart ikväll. Kan inte fatta att vi åker till florida så snart. På lördagkväll går tåget sen flyger vi på söndag morgon, jag längtar sjukt mycket. Men först är det fredag imorn och studenten. Ska åka runt till några nyblivna studenter så jag hoppas på mycket tårta imorn hehe.

Om jag inte lyckas komma åt internet imorn så får ni ha det så bra medans jag är i Florida. Jag ska ta en massa bilder och försöka skriva nåt inlägg medans jag är borta men jag har inte med mig datorn så det blir nog inte så mycket. Annars så lovar jag att visa allt när jag kommer hem. Då hoppas jag även att vårt internet är fixat så jag kan komma igång ordentligt igen!

Den här sommaren kommer bli så bra. Puss och kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0