ikväll far vi

Den här våren har gått så ruskigt fort, den här resan har kännts så långt borta och nu ska vi helt plötsligt åka. Ikväll går tåget till sthlm och sen flyget till Orlando. Jag känner mig riktigt exalterad.

Jag tog en löprunda runt lillsjön imorse och sen körde jag intervaller upp för långa backen, kände att jag behövde röra på mig nu när jag ska sitta still på ett tåg och flyg i flera timmar och det var riktigt skönt faktiskt. Det är ganska roligt med intervaller.

Jag hade förresten gett upp det är med internet helt men tänkte att jag skulle ge det en chans och nu helt plötsligt fungerar det igen, lite trögt men bättre trögt än inget. Blev hyffsat nöjd eftersom jag behövde gå in på internet banken.





Nu ska jag ta ett bad
och göra inpackning, ansiktsmask och peeling, raka mig och göra fotvård. Vill ju såklart vara helt fräsch tills jag åker, sen ska jag fixa det sista med packningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0